Santander Customer Satisfaction

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표독's 2016. 3. 23. 00:02

Which customers are happy customers?

From frontline support teams to C-suites, customer satisfaction is a key measure of success. Unhappy customers don't stick around. What's more, unhappy customers rarely voice their dissatisfaction before leaving.

Santander Bank is asking Kagglers to help them identify dissatisfied customers early in their relationship. Doing so would allow Santander to take proactive steps to improve a customer's happiness before it's too late.

In this competition, you'll work with hundreds of anonymized features to predict if a customer is satisfied or dissatisfied with their banking experience.


어떤 소비자가 행복한 소비자 일까?

최전선 지원팀에서부터 C-suites(경영자)들 까지, 소비자 만족도는 성공의 핵심  요소입니다. 만족하지 않은 소비자는 머물러 있지 않습니다. 더욱이, 그들은 떠나기 전에 그들의 불만족에 대해 떠벌리기도 합니다.


Santander Bank는 Kaggler들에게 자신들의 관계에서 조기에 불만족한 고객들을 식별해주기를 원합니다. 그렇게 함으로써 Santander가 너무 늦지 않게 고객들의 만족도를 향상시킬 수 있도록 선제 조치를 취할 수 있게 도와줍니다.


이 경쟁에서, 당신은 소비자들의 은행 경험에 있어서 만족했는지 또는 불만족했는지에 관해 예측할 수 있는 수백개의 익명화된 특징(피쳐)들과 일하게 될 것입니다.

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